ایران سایت

ساخت وبلاگ

طراحی حرفه ای وب سایت

وب سایت های زیادی در دنیا وجود دارد، اما هیچ کدام از آنها 26 سال قدمت ندارند. اولین وب سایت در جهان، متعلق به پروژه جهانی وب یا W3، در 6 آگوست 1991 راه اندازی شد. این وب سایت که توسط تیم برنرز لی طراحی شده است، هنوز در آدرس http://info.ce.ch/ موجود است. hypertext/WWW/TheProject.html. در دسترس.

همانطور که از آدرس اولین سایت دنیا پیداست، این سایت و سایر سایت های اولیه که این سایت را دنبال می کردند، طراحی خاصی نداشتند و از عناصری مانند تصاویر، ترکیب رنگ ها و فایل های صوتی استفاده نمی کردند. به تدریج با ورود مرورگرهای مختلف توسط نت اسکیپ و مایکروسافت که بازیگران اصلی جنگ مرورگرها در آن سال ها بودند، با استفاده از عواملی مانند جاوا اسکریپت و HTML، نحوه طراحی گرافیکی و همچنین شکل و ظاهر صفحات وب. ، سیال تر شد. به نظر می رسد که مایکروسافت تأثیر زیادی در این امر داشته است. در سال 2000، زمانی که اولین نسخه اینترنت اکسپلورر برای سیستم های مک با پشتیبانی کامل از HTML 4.1 و CSS 1 منتشر شد، یک انقلاب واقعی در مرورگرها و طراحی وب سایت رخ داد. جالب است بدانید که این مرورگر اولین مرورگری بود که فرمت تصویر PNG را به طور کامل پشتیبانی کرد.

ایران سایت...
ما را در سایت ایران سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد دوستی siteiran بازدید : 127 تاريخ : يکشنبه 26 تير 1401 ساعت: 17:53

انواع سرویس قابلمه

قابلمه های فولادی

این مدل ظاهری دیدنی و زیبا دارد در حالی که سایر تابه ها بهداشتی تر و ایمن تر هستند. آنها عمر طولانی دارند، زنگ نمی زنند و به غذا واکنش نشان نمی دهند. اما آنها به طور مستقیم گرما را منتقل می کنند، به این معنی که غذا سریعتر در آنها می سوزد. برای تهیه انواع خورش ها و غذاهای آبدار مناسب هستند. تابه های استیل بیشتر برای پخت خورش ها و غذاهای آبدار مناسب هستند. البته در نسل های جدید این قابلمه که در بالا ذکر شد، می توانید برنج یا حتی ماکارونی بپزید و ته دیگ داشته باشید. قابلمه هایی که مارک معتبرتر و قیمت بالاتری دارند ته آنها لایه لایه است و به همین دلیل غذا دیرتر غرق می شود. این سرویس قیمت مناسبی دارد. از برندهای معتبر که لایه لایه هستند استفاده کنید.
گلدان های سرامیکی

این جدیدترین و مدرن ترین مدل ظروف مورد استفاده در آشپزخانه می باشد، دارای روکش نچسب بدون ترکیبات مضر و تا حدودی در برابر خوردگی و خط و خش مقاوم است. اما باید مراقب باشید که تکه های آن وارد غذا نشود. چند لایه بدنه و ته دارند و لایه سرامیکی یکی از لایه های بدنه قابلمه است. آنها به خوبی توزیع می شوند و گرما را منتقل می کنند. قیمت نسبتا بالایی دارند، بنابراین در استفاده از آنها باید کمی دقت کنید.

ایران سایت...
ما را در سایت ایران سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد دوستی siteiran بازدید : 118 تاريخ : شنبه 25 تير 1401 ساعت: 14:12